ingen bra dag

Jag känner mig krasslig idag. Har tandvärk sedan igår, vaknar med huvudvärk och halsont. Knäna värker varje morgon och jag känner mig skit stel. Molande värk i mage och rygg till och från. Ni hör, jag är färdig som människa tror jag ;) tack och lov ska jag ju ÄNTLIGEN till tandläkaren imorgon! Ja jag menar faktiskt när jag säger ÄNTLIGEN! Började mina lagningar i April och skulle fortsätta i början av Maj. Men jag var ju tvungen att föda barn i den vevan, så jag kände mig inte riktigt i form för att hoppa upp i tandläkarstolen endast några dagar efter förlossningen. Så nästa tid hade dom inte förän nu- 20.de Juni. Självklart ska jag få tandvärk två dagar innan det ska fixas. När jag klarat mig över en månad utan värk, typiskt!
Tack och lov är Therese snäll och hjälper mig med Albin imorgon. Hoppas han visar sig från sin bästa sida då! =)

Jag beställde lite kläder för ett tag sedan. De kom och var delvis till en besvikelse.Kjolen var skit tråkig och konstig färg. Koftan hade konstig passform och även den konstig färg. Men klänningen var bra! Vid över mage och rumpa så fettet döljs =) Samt de lila fina soffkudds överdragen var finemang!

 

Kommentarer
Postat av: Syrran/Moster

Snyggt

2012-06-19 @ 15:34:30
URL: http://Baraordifoljd.blogg.se
Postat av: Syrran/Moster

Snyggt

2012-06-19 @ 15:34:32
URL: http://Baraordifoljd.blogg.se
Postat av: Janina

Snygg klänning! Vart har du beställt den från? Hoppas det löser sig med läkare och tandläkare för dig imorgon :) har du fått ordning på bloggappen? Jag blir tokig snart att det inre fungerar!

2012-06-19 @ 21:15:28
URL: http://schanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0