Ingen vidare framgång

Två kilometer- 13,12 min. Ingen märkvärdig tid idag inte.
 
 
Vi har haft en tyst och lugn kväll här idag. Albin har sluppit den där ont i magen stunden som han brukar få varje kväll med skrik och otröstlighet. Skönt för både honom och oss. Nu ligger han här på mitt bröst i sängen. Eller han låg på mitt bröst, han har glidit ner och ligger mer med huvudet på min mage och resten av kroppen mellan benen. Hur som helst så sover han gott! Nu återstår det "bara" för mig att flytta över honom till vaggan utan att väcka honom för mycket...
 
Det blev aldrig så att jag gick och la mig när Albin sov sin andra lur. Lagom till då tittade solen fram, så jag tog med mig min virkning och satte mig ute på verandan. Så lite avkoppling fick jag iallafall på mitt sätt :)
Nu hoppas jag på en natt med mera sömn för både mig och Albin. *tvi tvi* :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0