Magläge

Det blir inget springande idag. Jag har varit konstig i halsen idag igen... Det blev inte heller någon längre promenad imorse då jag kände att inte tiden räckte till. Men vi tar nya tag imorgon!

Åter träffen med föräldragruppen var rolig. Sist vi sågs var vi tjocka. Nu hade vi alla en unge hängandes på armen.
Vi pratade om hur våra förlossningar varit och hur vi upplevt dem och hur tiden varit sedan dess. Kan ju konstatera att vi hade en relativt smidig och framför allt ganska snabb förlossning. Men å andra sidan fick vi ju gå och vänta och tråna två veckor för mycket :)
Nästa träff är i augusti efter semestrarna och sedan ska vi ha träffar ända till november tror jag det var. Där i mellan får vi ju självklart besöka öppnaförskolan. Får se om vi tar oss i kragen och åker dit någon gång. Vore ju roligt att ha ett socialtliv om dagarna och inte bara prata bebis och hundspråk :)

Som jag sagt tidigare är ju ligga på mage favoriten hos Albin. Såhär låg han förut och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Mammma

2012-06-05 @ 21:27:40
Postat av: Anonym

Vilken liten groda du har.

2012-06-05 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0