söndags uppklädd

Idag ville Albin vara lite extra fin såhär på söndagen =) Så han fick premiär använda sparkdräkten han fått i present av Peters ena kusin med familj. Tröjan under är från när jag var liten. Det är lite spets upptill men det gör väl inget fast han är pojk? Peter var destå mer skeptisk ;) Men det är kul att kunna åter använda gamla saker tycker jag.

Jag gillar när han har blåa kläder för hans ögon ser ännu blåare ut då!!!




Något jag inte förstår mig på är kläder/byxor med hel fot. Foten är ju inte där den är tänkt att vara. Antingen är bägge fötterna i ett byxben eller också är ingen av fötterna i något byxben utan har fastnat någonstans halvvägs ner i byxbenen. Fler med samma problem? Pyjamaserna slår ju alla rekord! Jag tror Albin haft en av dessa pyjamaser en gång. Vi kör med bodys även nattetid, funkar det med =) Jag vet inte om han har förkorta ben eller vad som är felet? Tackar vet jag vanliga byxor och strumpor! =) (sorry syrran, jag vet att du tycker byxor med fot är ursött;)


Kommentarer
Postat av: Katti

Han ser ju ut som en riktig prins :-) Jättefin!! Ang byxben: han "fyller inte ut" de ännu samtidigt som han sprattlar en hel del och därför fastnar han lätt på fel ställe med fossingarna. Jag tror att problemet är ganska snart över.... Du kanske kan uppfinna en bra modell, för det här problemet har nog alla.

2012-06-18 @ 07:15:46
Postat av: Mamma

Vilken fin pojk "vi" har!

2012-06-18 @ 11:13:02
Postat av: kickan

Söt ;)

2012-06-18 @ 20:35:17
URL: http://kick86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0