Uppdatering från torsdag

Jag och Albin åkte in till Norrtälje på eftermiddagen för att möta upp Peter och kolla in invigningen av de nya affärerna uppe på flygfältet. Jisses vad bilar det var, parkeringen var helt full. Men jag hade inte väntat mig något annat heller ;) Konstigt nog var det ingen trängsel inne i afärerna, så var allt folk var var ett mysterium... Vi handlade lite saker. Självklart var det mesta till Albin. Fyndade tre par brallor, ett par shorts och två bodys för lite över två hundra kronor. Helt okej tycker jag! Vissa av plaggen var på rea plus att de hade procent rabatt vid köpet. Det gillas! =)
Jag tittade efter en kjol. Vill ha en helt vanlig enkel sommar kjol. Gärna med resår i midjan. Jag hittade inte en ända kjol av det slaget. Provade en klänning istället men den var stor som ett tält. haha

Efter shoppandet stannade vi till hos farmor/svärmor och bjöds bla. på nybakad raberpaj med glass. Väldigt gott!
Väl hemma var jag så trött att jag hoppade över joggningen. Men som kompensation hade jag tränat lite mage, rumpa och lår tidigare på dagen =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygga kläder, han är ju en riktig tuffing

2012-06-16 @ 22:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0