Arma kropp

Mässan var väl hyfsad okej. Dock väldigt mycket mindre än Nordiska trädgårdar som är om några veckor. Får se om jag är i form då för att besöka även den? :)
Jag kom hur som helst hem med några nya lökar, ett par fröpåsar och en ny tjusig kruka! Blev inte så speciellt dyr utflykt.
Sällskapet var det inte heller nått fel på. ;) Men nu är jag sjukt trött i kroppen och har ont. Ett varmt bad hade suttit fint för min kropp tror jag. Men jag fick nöja mig med en dusch. Kröp sedan direkt ner under täcket i sängen och där är jag kvar än. Ska jag ta mig härifrån får jag nog ringa efter en lyftkran. Men jag har ingen brådska för på tvn är det inte ett skit att se och Peter ligger och snarkar på soffan. Så även jycken, fast på golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0