Besvikelse

Men vad f*n var det mitt öga skåda när man vaknade och tittade ut? Jo det vräker ner snö, flingor stora som dasslock och marken är helt vit. Igår var den faktiskt nästan helt bar och början till grön.... Inte nog med att de snöar, det blåser även så snön yr runt. Kan nog påstå att det är snöstorm nästan =)
Tur att det inte är min födelsedag dag idag!

Dessvärre måste jag verkligen ge mig ut på vägen idag. Måste faktiskt handla.... Skulle ju hellre stannat inne dagen lång och bara tittat ut på eländet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi hade samma här tidigt i morse. Nu är "bara" blåsten kvar. Ta hand om Nico ordentligt nu.

2012-03-19 @ 18:50:42
Postat av: Farsan

Sommardäcken ligger lite längre fram nu.hihi

2012-03-19 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0