Födelsedagen

Nu har familjen åkt hem och här är det nu tomt och tyst. Jag har fått en massa paket och måååånga tulpaner. Tulpaner är nog den enda blomman man inte kan ha för mycket av i en vas.
Jag bjöd på fika med jag tror sju sorters kakor och blåbärspaj med glass. Självklart egen plockade bär :)
Peter gick ut en sväng nu innan det blir mörkt. Han tycker nog det är härligt att snön nästan helt är borta så han kan börja räfsa, ta bort grus och fixa med annat här hemma på tomten ( och utanför). Jag där i mot halvligger i soffan halvt slut.... Det tar på krafterna att fylla år!


Kommentarer
Postat av: pappa

Vi får tacka för en trevlig helg.

2012-03-18 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0