Föräldragrupp

Idag var vi på vår första föräldragrupp träff. Pratade om hur en förlossning startar, när man bör åka in, hur förlossningen går till och smärtlindring. I stort sett samma info som vi fick förra veckan då vi var på info på Danderyd sjukhus. Vi var nio par som går i väntans tider. Vi var dom som är beräknade först och de andra i maj, men ändå kände jag mig minst med min mage. Kanske bara synvilla?

Efter träffen åkte vi och grattade svärmor som fyller år i morgon. Vi fick god tårta och must att dricka. Gott gott :)

Nu har vi nyss ätit kvällsmaten, rotmos. Blev sen middag idag...
Nu är jycken och Peter ute på sista kissrundan medan jag ligger kvar i soffan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0