Fredags bild

Repris från igår... Sol och slapp med kaffe och tidning. Dock skippar jag projektet plantering. Sviterna från igår sitter kvar så jag är en vankande anka i dag. Försöker bara göra ingenting. Meeeen jag blir rastlös! Har packat väskan för helgen nere hos familjen. Har även packat Peters väska och hundens såklart. Har löst korsordet i tidningen, slängt sopor och vattnat blommorna. Nu då?
Även hunden har varit rastlös i dag, han som inte brukar ha några problem med att slöa och sova :) Antar att även han är glad för vårens ankomst och att det spritter i kroppen. Tydligen är det en höjdare att lägga sig mitt på vägen och rulla och gnida sig mot asfalten... Normalt? Men nu har han äntligen kommit till ro i en egen stol här i skuggan.

Nu ska jag ta bort det gamla nagellacket och för att sedan sätta på nytt. Fick ju flera olika i present förra veckan =) Dock börjar jag tro att syrran min är färgblind.... Eller också kan man definiera turkos på olika vis ;)


Kommentarer
Postat av: Josefine

inte färgblind, det var ju det turkosaste jag hittade.

2012-03-23 @ 15:53:43
URL: http://baraordifoljd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0