Hemma igen

Det räckte med en vanlig lagning idag på den ena tanden. Lite tur att jag fick en annan tandläkare idag med andra åsikter :) Dock väntar en lagning till på den andra tanden. Första lediga tid de hade var 8:de maj. Känns inte så jätte praktiskt att ligga i tandläkarstolen en timme med en ganska ny kläckt bebis... Får se om jag kan få hjälp av någon då med passning, annars får jag skjuta upp det. Igen... Eller om jag har tur löser det sig innan dess ifall jag får en återbudstid. Återstår att se helt enkelt.
Ett glädje besked var att de har nu ett tak på 3000 kr. Därefter behöver man bara betala hälften av kostnaden. Efter mina två tandläkarbesök nu så har jag nått taket. Nästa besök blir alltså snor billigt ;) Beror ju vad man jämför med såklart.

Ett annat glädje besked idag var från försäkringskassan. Dock förlitar jag mig inte 100% på telefonsamtalet idag innan jag fått det svart på vitt på papper.

Peter var tydligen tvungen att jobba över, idag igen. Stackarn! Tur att solen har lyst på honom i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Josefine

jag kan passa knytet då =)

2012-03-06 @ 19:04:48
URL: http://baraordifoljd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0