Pussla om lite

Eftermiddagen och kvällen har vi ägnat åt att försöka rumstera om här i vår lilla stuga. Att både försöka få mer plats och samtidigt mer förvaringsmöjligheter är inte den lättaste kombinationen. Men efter lite snurrande och flyttande på möblerna så har vi nog fått till det hyfsat. Vi har fått in en till byrå och lyckats göra plats i hallen för att kunna ställa in vagnen sedan samt förberett sovrummet för att få in vaggan. Dessvärre måste Peter och jag byta sida med varandra i sängen och det är jag väldigt skeptisk till... Jag kommer gå in i väggen inatt när jag halvsovandes ska ta mig till toaletten :) Hoppas man vänjer sig efter ett par nätter.

Oj! Nu börjar melodifestival finalen. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0