Sol häng

Har nu sedan nästan två timmar suttit ute vid husväggen i solen, ätit frukost och läst ett par tidningar. Solen gassar på som bara den, nästan för varmt faktiskt. Men tar jag av mig långärmade tröjan blir det för kallt när det kommer en liten vindpust. Vilket dilemma :) Såg också den första fjärilen för en stund sedan!

Idag känns magen riktigt tung och hängig på nått vis. Tror det beror på att gårdagen ej innehöll någon vila.
Det är jobbigt att sitta då allt trycks ihop i magen typ och så lite kickar på det från krabaten där i gör inte saken skönare :) Får också ont i rumpan av att sitta, "svansen" är öm! Jag får helt enkelt se till att stå upp eller lägga mig...

Igår gick vi in i vecka 36 och har 34 dagar kvar till bf. Här behövs ingen nedräkningskalender, tycker tiden rusar på alldeles för fort ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0