Sorg

Min pärla till bil gick inte igenom besiktningen... Tydligen släpper den ut för mycket skit. Så den måste in på verkstad och hitta felet. Jaja, det kunde ju varit värre såklart :)

Känns som en riktig tråk dag i dag! Visst, solen skiner men det har även kommit en jävla massa snö. Snö i all ära, men inte en ny omgång när den gamla just har lyckats smälta undan helt.
Jag vet inte vad jag ska hitta på? Känner mig fullständigt uttråkad! Vill göra saker men vet inte riktigt vad? Jag orkar ju inget och jag är lika smidig som ett kassaskåp. Har fullt sjå med att få på mig skorna känns det som. Så fort jag tar i och gör nått får jag sammandragningar. Härom dagen skulle vi äta potatismos. Men jag kunde inte stöta potatisen, magen drog ihop sig som en kanonkula då. Så Peter fick sköta den biten :)

Ska nog ge mig ut en liten sväng nu i alla fall innan solen försvinner. Ska gå och kika vad Peter hittar på att göra. Om inte annat kan ju jag hitta på saker han kan göra och inte jag :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hejsan!

Kunde vart värre saker med bilen.

Ha det på er

krama nico

2012-03-31 @ 15:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0