Vecka 37

Nico och jag har intagit varsin stol ute i solen. Jag med kaffe och han fick en godis.
Ja han är alltså åter igen en fåntratt. Han har varit öm och svullen i ena bak tassen sedan i söndags kväll. Igår hade han jätte ont hela dagen och ville helst inte alls stödja på den onda tassen. Men på kvällen sprack det mellan "tårna" på honom och en hel del sörja kom ut. Vilket var bra! Trycket i tassen verkade bli bättre då han ej är lika påverkad i dag. Haltar knappt något, inte alls lika trött och vill gå sina vanliga rundor. Han är så tapper! Dock är nog vila bäst. Har märkt att det svullnar upp mer efter promenad.
Det gör inte mig ett dugg att längre promenader ute blir just nu. Tjocka magen är tung och otymplig. Det trycker på neråt så fort jag rör på mig och sammandragningarna börjar göra sig mer och mer påminda.

I dag gick vi in i vecka 37 och har 28 dagar kvar till bf. Exakt 90% av graviditeten har passerat. Det kan nog vara dags att packa förlossningsväskan kanske :)

I helgen beger vi oss ner till Linköping. Träffa familjen, igen :) Passar på att fira mormor också som fyller nästa vecka.
Tror nog att förlossningsväskan och bilbarnstol får följa med oss på resan också.


Kommentarer
Postat av: Marika

svar: Ja, ringde och var på dom imorse, dom sa att det kan egentligen vara vart som helst i sverige.. =/



Meeen dhl ringde några timmar senare och sa att dom hittat det, så jag får vagnen på fredag! =D

2012-03-21 @ 15:30:56
URL: http://mahrikad.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hoppas bebisen kommer snart då! Vet ni vad det blir? :) / Alexandra

2012-03-21 @ 16:24:34
URL: http://alexandrabruhn.blogg.se/
Postat av: Jossan

Låter klokt att ta med förlossningsväska o bilstol ner i helgen. Glöm inte förlossnibgsbrev heller om du ska ha de.

Klappa fåntratten ordentligt från moster :)

2012-03-21 @ 16:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0