Badkrukan

Knoddas bjöd sin mamma på en helt okej natt ändå :) Käk vid tolv, tre och sex. Där i mellan sov han utan att knorra!
Så idag känner sig mamman utvilad igen. Tack finaste unge <3

Nu sover han en liten liten stund innan vi åker till simhallen.
Vi var just ute en sväng med jycken och fy bubblan vad isande kallt det var ute! Och något litet vitt kom det ner från skyn.

Nu ska jag dricka ur sista kaffe skvätten och göra mig klar det sista så vi kan åka snart.
Jycken sitter här bredvid och ser olycklig ut... Han vet att lillebror och jag ska åka och lämna honom ensam hemma. IDAG IGEN! Stackars jycke :( Men han gillar ju inte att bada så han kan ju inte följa med ;)


Kommentarer
Postat av: Katti

Farmor kommer och hämtar dig Nico, så har vi kul i helgen bara du-o-jag :-)

2012-11-06 @ 18:20:19
Postat av: Mamma

Jag vet en fin hund som har det bra!

2012-11-06 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0