Efter badet

Nu har knoddas somnat, jätte trött efter simhallen. Idag övade vi att flyta och använde oss av puffar runt armarna och flytmatta. Med puffarna på flöt han nästan helt själv! Jag behövde bara hålla lite under hakan. Men många kallsupar blev det idag. Fast det brydde han sig inte så mycket om. Han hostade lite och började sedan plaska igen. Tuffing!
Flytmattan var inte lika rolig för då skulle han ligga på rygg och flyta. Att ligga på rygg är ju inte jätte skoj, så vi skippade den övningen.

Nu har jag faktiskt intagit riktig lunch för en gångs skull. Rester från helgen. Gott!
Och nu ska jag passa på att pyssla lite här hemma medan han fortfarande sover. Vet att jag egentligen borde och skulle behöva lägga mig jag också men jag har inte den ron att lägga mig och slappna av. Finns ju så mycket jag vill hinna göra och få undanstökat!


En trött och nybadad Albin


Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig kille!

2012-11-27 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0