Evakuerat

Här var det nedbäddat för oss alla! Dock på olika håll. Peter fick nog av nattens gnäll så han och jycken har slagit läger inne i gästrummet. Ensamt och tråkigt tycker jag :( men jag förstår honom.
Ja det blir spännande att se vad knoddas har för planer denna natt. Hittills har kvällen varit väldigt ostabil och det har knorrats och gnällts många gånger sedan han nattades. Så jag är inställd på en liknande natt som den som var.

Dagen har annars varit bra. Vi åkte in till öppna efter lunch och var där en stund. Kom hem en stund innan fyra och straxt därefter kom farmor förbi påvägen hem från jobbet. Hon stannade en liten stund och underhöll Albin så jag och Peter kunde äta middagen helt ensamma vid bordet. Lyx!
Självklart erbjöd vi farmor mat men hon ville ej ha.

Vi drack årets första glögg nu ikväll också. Det var gott, men min hann bli fesljummen innan jag lyckades sörpla i mig den efter att ha rännt till sovrummet hundra gånger och klappat gnällspiken på rumpan :)
Igår drack vi första julmusten också så nu är vi redo för ännu en juletid!

Nu ska jag läsa lite innan det är dags att sussa. Imorgon ringer ju klockan så vi kommer upp och hinner göra oss redo för babysim igen.
Så god natt på er!

Tyvärr blev detta en bildfattig dag men jag får väl försöka kompensera upp det imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0