Evighetens dag

Vilken lååång dag det är idag! Tiden har verkligen sniglat sig fram idag och vi håller på att längta ihjäl oss till att pappan i huset kommer hem!

När Albin låg och plockade med sina saker på golvet förut tänkte jag att jag kunde passa på att slå in de få julklapparna som införskaffats men jag fick snabbt avsluta det hela då en liten huligan gång på gång ställde in siktet på pappersrullarna och snörena.
Han var helt omöjlig! Hans saker var tydligen skittråkiga medan mina saker verkade vara roligast i hela världen. Rullen med svarta presentsnöret skulle han bara ha! Och vilken snits han har på ålandet nu. Han är snabb som en vessla!
Jag lyckades slå en ett paket och resten gjorde jag när han sov :)

Vi har just varit ute en liten runda med jycken innan det blev för mörkt. Fy sjutton vad det blåser! Knakar i husets alla väggar och taket när en vinden tar tag ordentligt.

Jag har iallafall hunnit tvätta tre maskiner tvätt och dammsugit nästan hela övervåningen.
Fy vad långtid det tar att städa när man bor stort! Och ändå använder vi ju typ bara halva huset än så länge...

Nu ska jag börja med middagen så det känns som tiden går :)


Kommentarer
Postat av: Syrran/moster

Å gullunge,

2012-11-07 @ 17:27:55
URL: http://Baraordifoljd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0