Håller det i sig tro?

Projekt nattning är i full gång. Vi försökte inte ens innan klockan åtta idag så han fick sitta med och titta på Solsidan med oss. Eller han flängde mest runt på golvet och drog i både bordet och hunden. Han är snabb som tusan nu vår lille vessla.

Natten som var nu var en väldigt bra natt. Knoddas sov från elva till halv sju! Då åt han och somnade sedan om igen utan krångel.
Vid nio blev jag väckt av att jycken kom in till mig och började krafsa på sängen för att väcka mig. När han fått liv i mig och jag steg upp blev han överlycklig och började skälla såklart, så både Albin och Peter vaknade också då :)

Det sägs att det tar cirka tre nätter för barnet att förstå att det ej längre bli någon nattmat. Vi har nu klarat tre nätter och det har gått långt över förväntan så jag hoppas Albin fattat vår hint nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0