Mat

Man kan kalla mig riktig husmor idag. Kalops stod på menyn och medan den stod och puttrade passade jag på att göra en laddning mat till Albin. Kött med potatis och morötter blev det till honom. Jag har banne mig stått vid spisen halva dagen!

Han fick en väldigt stor portion till middagen och han glufsade glatt i sig hela! Måste vara bra betyg :)
Ska försöka koka ihop mer mat åt honom och fylla frysen. Skönt att slippa köpa burkmat åt honom hela tiden. Dels blir det väldigt dyrt i längden plus att maten inte smakar något och är så blaskig. Tror nog att hemlagad mat både mättar och smakar bättre för den lille herrn.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du är! Brås inte på din mamma.

2012-11-27 @ 19:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0