Nu är den nästan färdig!!!

Mitt senaste projekt är nästan färdigt nu.
Syrrans gamla gardiner har förvandlats till en sittpuff!!!
Tjusigt va? Jag sitter på den nu ;)

Det är bara fyllningen som saknas, tänkte stoppa den med frigolitkulor.
Jag tror och hoppas att formen på den blir lite bättre med den riktiga fyllningen. Nu ser den ju mer ut som en svamp. Haha.


Så nu ber jag er alla att resa era gömmor på sängkläder och gardiner m.m. och river dom i centimeter tjocka lååååånga remsor, rullar upp dom till nystan och ger till mig :) Alla möjliga färger och material önskas.
Jag har många projekt i huvudet nu som jag vill testa!

Tack på förhand ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad händig du blivit. Jättefin! Ska titta i gömmorna om jag hittar något.

2012-11-18 @ 16:31:46
Postat av: Syrran/Moster

Å va fin, vilken tur att mina gamla gardiner kom till användning =) Jättefin puff kan du inte göra en till oss med?

2012-11-18 @ 17:15:54
URL: http://baraordifoljd.blogg.se
Postat av: Janina

Hur har du gjort den?? Häftig var den iaf :)

2012-11-18 @ 18:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0