Snörvel killen

Igår somnade knoddas ganska lätt redan vid nio och han sov och sov och sov! Vid tre var det lite pipigt men han somnade om och vaknade igen vid halv sex och då fick han äta. Somnade sedan om igen och vaknade straxt innan åtta.
Tack min underbara unge för en bra natt som du bjöd din mamma på!

Och för första gången på en vecka sov jag och Peter tillsammans i vår säng och gästrummet var tomt :)
Nu håller vi tummarna för att detta håller i sig så vi får frid och fröjd i huset hela dygnet.

Just nu ligger den lille bredvid mig här och gnäller. Han är ganska täppt och snorig i näsan hör jag så det är nog jobbigt att andas, men jag får ju inte hjälpa han så han får helt enkelt ligga där och snörvla. Mera trött ser han ut att vara också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0