Tack och hej

Idag tog Albin och jag med oss mormor och morfar på årets första julmarknadsbesök. Ingen jätte imponerande marknad direkt men vi kom hem med ännu en till underbar Amaryllis och två julkrukor.
Mormor hittade en julklapp till Albin (såklart) och en inflyttningspresent till oss (bättre sent än aldrig).

När vi kom hem lagade vi mat och åt innan mormor och morfar åkte hem.
Så nu sedan en timme tillbaka cirka är vi återigen ensamma här hemma.
Vi tackar för helgen med hjälp med barnpassning och en sovmorgon till ELVA!!! och trevligt sällskap såklart.

Igår kväll kom även farmor och farfar på middag. Farmor var det synd om då hon hade skurit sig rejält i fingret tidigare under dagen. Ajaj!!! Men trots det lyckades hon massera bort min hemska huvudvärk som jag pangboom fick påhälsning av mitt under matlagandet.

Ja just det! Nya julgardiner har jag fått upp i köket också. Moster Helen köpte åt mig och mamma tog med dom upp och igår kom dom på plats. Blev genast mycket trevligare i köket!


Kommentarer
Postat av: Syrran/Moster

Åh vilken sötnos i tomte dreglis :). Onkel hälsar att det måste vara den snyggaste nappen Albin har. Saknar er !!!!

2012-11-25 @ 21:25:59
URL: http://Baraordifoljd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0