Eget rum

Natten till i lördags sov jag ensam i eget rum! Jag tog mitt täcke och kudde och gick och la mig i gästrummet.
Jag hade lyckats pumpa ur två måltider, så Peter och Albin var väl förberedda.
Att somna hade jag inga som helst svårigheter med!
Vid ett vaknar jag av att Albin är grinig och jag hör att Peter är uppe. Tydligen vill han ej äta från flaskan, så när jag ändå var vaken gick jag upp och ammade.
Jag vaknade till någon mer gång under natten av att jag hörde honom gnälla, men tydligen sov han ända till sju(!) sedan enligt Peter. Så jag kanske drömde? :)
Halv nio vaknade jag av att jycken krafsade på dörren in till mig. Då var Albin och Peter redan uppe och jag kunde sätta mig vid ett dukat frukostbord.
För engångsskull på många månader vaknade jag med en känsla av utvilad! Det var en riktigt härlig känsla.

<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det behövde du. Rediga killar som klarar sig själva.

2012-10-15 @ 19:04:57
Postat av: Janina

schanina.blogg.se

2012-10-15 @ 20:26:25
Postat av: Janina

Haha! Trötthjärna! Tryckte fel :) va skönt det lät med en "egen" natt! Även om jag tror att det är svårt att kunna koppla bort lillkillen och rutintider med amning. Låter som nått jag ska önska mig i helgen! Tur han tar bröstmjölk på flaska :)

2012-10-15 @ 20:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0