En vanlig måndag

Albin och jag brummade iväg till öppna idag efter lunch. Albin tycker det är roligt att vara där! Jag tycker väl dessvärre inte att det är lika kul. Sångstunden tycker han är det bästa och han skiner som en sol, glädje tjuter och hoppar. Goa ungen! <3

På hemvägen stannade vi till och handlade lite. Kylen ekade tomt. Bokstavligt talat!

Sedan har det inte hänt något mer här.
Jo just det! Jag klippte jyckens klor. I vanliga fall brukar hussen göra det för jag tycker det är lite obehagligt och dessutom tycker inte jycken det är det roligaste som finns. Men vi klarade det bra han och jag idag :)


Kommentarer
Postat av: syrran/moster

Gosvovve, moster saknar han.

2012-10-15 @ 21:43:08
URL: http://baraordifoljd.blogg.se
Postat av: Janina

Finns det inga roliga mammor där du bor? Flytta till Falun vettja!

2012-10-15 @ 22:06:22
Postat av: Janina

Det går bäst att vagga åt sidorna, och inte några jätterörelser. Axel somnar alltid när man skakar på rumpan och det är väl typ sånt skak. Vet inte vad de kostar nya, men andrahandavärdet ligger på ca 150kr om ni skulle testa dem. De har då hjälpt oss iaf! (peppar peppar..)

2012-10-15 @ 22:28:47
Postat av: Katti

Så fin han är :-) och han vet det :-D

2012-10-16 @ 20:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0