Första snön

Det är numer rutin att jag varje morgon väcks av att bli dragen i håret. Men idag från gicks dessa rutiner en gnutta och jag väcktes istället av att bli skallad. AJ!

Vi har alla varit uppe i ett par timmar, ätit frukost och lite så och nu är det tydligen dags för Albin att sova en liten stund. Det hörs på hans tonläge om man säger så :)
Så det är just vad jag försöker med. Han får snurra runt lite på egenhand nu först innan det är lönt för mig att hjälpa till.

När vi satt och åt frukost började det snöa. Små små flingor yrde runt. Så nu har Albin fått se sin första snö ;)
Peter har precis gått ut för att byta däck. Skönt att bägge bilarna sedan är redo för vinterns elände!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0