Frukost

Vilken fin förmiddag det är! Solen strålar, vindstilla, någon minusgrad och frosten ligger kvar på marken.
Jag fick vårkänslor nu när vi var ute.

Jag kände nu när jag satte mig med frukosten att jag har en jävla huvudvärk dagen till ära. Hoppas den släpper och mitt humör kan stiga lite. KAFFE!

Innan vi gick ut kollade jag igenom Albins kläder och kom fram till att han nog har en komplett garderob i storlek 68, men efter det är det tomt. Förutom två par byxor och två tröjor i 74.
Så nu vet ni vad han vill ha i julklapp ;)

Jag fick en kommentar igår om att vi fortfarande inte börjat med 68. Och jag är lika förundrad över det jag också. Jag vet att de flesta jämnåriga i tex. föräldragruppen redan vuxit i 74 och Albin kan utan problem ha 62 och till och med att han faktiskt har några kläder med 56 ännu! Jag har tom. frågat på BVC om han är liten, men nej det är han tydligen inte.
Han kanske sprider ut hullet över hela kroppen? :)

Nu ska jag äta färdigt innan Albin vaknar igen där ute i vagnen.


Kommentarer
Postat av: Janina

Jag menade inget illa med min kommentar, det hoppas jag du förstår.. Förlåt annars :(

2012-10-25 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0