Härliga säng

Nu har jag stängt butiken för idag och bäddat ner mig. Jag är tröttast i världen och mitt humör har varit i botten hela kvällen.
Men imorgon vaknar vi till en ny dag med nya krafter och dessutom ska vi ju på första lektionen med babysim. Mycket spännande! Väskorna står packade i hallen. Det börjar ju redan klockan elva! Men eftersom Albin inte gillar sovmorgnar längre så hinner vi nog dit gott och väl.

Blir spännande nu att se hur denna natt blir... Sedan i lördagskväll, då han absolut inte ville somna så har ju sömnen kommit lite på sniskan. Dessutom har omställningen till den där jäkla vintertiden bidragit också!
Igår sov han iallafall innan klockan halv nio. Men han vaknade istället redan innan klockan ett och ville äta. Sedan vid fyra och därefter vid sju.
Idag somnade han redan vid halv åtta, så kanske att våran gamla inarbetade kvällsrutin passar herrn igen :)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0