Hej

God morgon! Här har vi just sagt hej då till pappan som brummat iväg till jobbet. Skönt för honom att det är vår fredag idag! :)

Jag och Albin ska på föräldraträff i eftermiddag. Mat och säkerhet står på schemat. Spännande!

Igår beställdes diskmaskinen. Vi lyckades bestämma oss för en till slut :) Imorgon kan vi hämta den! Herregud vad skönt att ha diskmaskin igen efter typ ett och ett halvt år utan! :)

Just ja! Ska ju iväg på syfestival/mässa imorgon också. Ska bli himla kul och jag är laddad till tusen för att insupa ny inspiration och nya idéer. Jag känner att det är dags att börja ett nytt kapitel i min virknings värld :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter spännande med symässan. Jag är lite avundsjuk

2012-10-18 @ 07:13:55
Postat av: Syrran/moster

Sötnos, moster saknardig och vill busa med dig.
Symässan låter skoj, hoppas du hittar något kul :).
Hoppas ni har skrivit in i er kalender att ni ska flytta oss 1 jan nu :)

2012-10-18 @ 11:14:29
URL: http://Baraordifoljd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0