Lågstämd söndag

Känslan när jag vaknade tidigt imorse var att detta blir ingen bra dag. Och inte har det varit någon höjdare direkt...

Albin knorrade och bökade titt som tätt inatt och åter igen hann han äta två gånger innan klockan hunnit bli två. Där i mellan hade han svårt att somna om och så fort nappen åkte ur var det en krissituation!
Vi som trodde han skulle sova gott hela natten efter en hel dag ute med frisk luft. Men ack så vi bedrog oss.
Dessutom testade vi att ge lite ersättning när han gick och la sig igår, tänkte att han kanske kunde hålla sig mättare lite längre med det i magen också. Men icke. Verkade som han blev hungrigare istället. Haha. Men ska nog ge det en chans nu ikväll också.

Som sagt vaknade jag på dåligt humör och det verkade som att resten av familjen gjorde likadant... Men vi tog oss i kragen och städade huset på förmiddagen. Mycket behövligt!
På eftermiddagen begav vi oss ut, men ganska snart kom regnet så vi gick in igen. Jag hann iallafall rensa ur det sista växthuset och nu är det nästan stängt och redo för vintern.

Till middag blev det köttbullar. Det rullades köttbullar och biffar på ett stooort paket köttfärs. Skit tråkigt men gott när det äntligen var färdigt!

Jag tog mig ett bad efter maten och samlade lite kraft och ork.

Nu sover lille grabben och vi ska snart titta på solsidan.

Imorgon är det en ny vecka med nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0