Sitta och titta

Vi skulle ha åkt till Täby centrum idag och umgåtts med Jessica men hon hade fått rycka in och jobba extra inatt, så vi fick tyvärr ställa in. Men jag unnar henne lite vila.
Så istället för att vi gick upp för cirka en timme sedan, stannade vi kvar i sängen. Men nu börjar Albin lessna på att ligga här och ha det tråkigt så jag har väl inget annat val än att pallra mig upp.
Det enda som får honom nöjd nu är att han får sitta upp! Innan ligger han ner och gnäller så in i Norden. Men när man hjälp honom upp till sittande blir han knäpp tyst och skiner som en sol, skit stolt! :) Det finns massor att titta på när man sitter upp tydligen.
Han sitter riktigt stadigt nu. Kan sitta en stund helt utan stöd innan han tippar omkull åt något håll.
Lille killen lär sig så fort! Bromsa ner lite tycker jag <3


Kommentarer
Postat av: Janina

Å vilken stadig kille :) ja man märker att ligga på rygg inte är kul, helst stå, sitta eller ligga på mage. Babysitter i köket medan man lagar mat är en hit här hemma. Ja det är kul med alla mammor! Även om det mest är ytligt snack om bebisar och frågor om att vara mamma så är det kul att träffa vuxna. Försäkring ja.. Det var en punkt på "att-göra-listan" när katterna skulle få börja gå ut men tyvärr sköt vi den punkten på framtiden :/

2012-10-10 @ 10:52:41
URL: http://schanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0