Trägen vinner

Albin och jag hade en ordentlig fight vid nattningen. Vi började vid halv åtta och cirka halv tio gick jag äntligen vinnande ur striden, bortsett från en liten lekpaus då mitt tålamod var slut.
Tack och lov är det första gången det varit såhär kämpigt. Men nu sover han gott.

Föräldraträffen var ganska givande idag, gick därifrån med lite tips på hur man kan försöka slippa nattätandet. Så nu ska vi öva :)

Trött som sjutton har jag varit idag och lite smyghuvudvärk. Borde gå och lägga mig nu, men känner att jag behöver sitta här i soffan helt ensam en stund och samla mig lite.


Kommentarer
Postat av: Janina

Dela med dig av de tipsen!

2012-10-18 @ 22:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0