Hår del två

Vi fortsätter på temat hår.
Ärligt talat så måste jag vara flint snart! Jag tappar sjukt mycket hår och har så gjort i över en månad nu. Vet att det är helt normalt att tappa hår när man ammar. Men det måste väl finnas något stopp på det?! Hur länge ska det hålla på?
Det är äckligt nu! Sängen är full med hår, avloppet i badkaret korkas igen av stora tussar, när jag tar loss hårsnodden är den klädd med hår, Albin har till och med mina långa hårstrån i rumpan! Ja ni hör...
När jag tvättar håret "drar" jag loss flera nävar med hår.
När slutar det? När jag är flint?


Detta fenomen var en miss i planeringen av vår skapare. För övrigt är ju det mesta så bra och väl genomtänkt med kroppen. Men detta är riktigt opassande nu när bebis griper efter allt och sliter tag i allt som går att nås och stoppar det i munnen. Inklusive mitt hår. Det resulterar ju i att bebis näve är full med hår flera gånger om dagen och så även munnen...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade barn vad söt du är

2012-09-24 @ 14:23:17
Postat av: Katti

Hmmm. VÄLDIGT OLIK..... Får trösta dig med att det kommer många nya strån, men de syns inte lika väl. Jag kollar i mitt pillerförråd om det finns något bra.

2012-09-24 @ 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0