Måndagen

Albin och jag var till öppna idag igen. Sångstunden är en favorit :) Det var många föräldrar och ungar där idag så det var riktigt stimmigt och jobbig ljudnivå. Vi var där i knappt två timmar bara men det räckte.
Albin kan inte koppla av när det är så mycket människor och ljud. Han måste hålla koll och titta på allt som låter och rör sig. Därav är vi inte där längre än så för han orkar inte hålla god min längre då.
Men det är bra att han blir uttröttad också såklart! :) Han somnade i bilen hem, åt lite gröt när vi åt middag, sov i typ en timme för att sedan stoja lite till innan han slocknade för natten vid åtta tiden. Slagen hjälte :)
Jag inväntar nu att han ska vakna för intag av lite käk. Han är dryga tjugo minuter sen! Vid elva brukar det vara dags ju....
Nåja, jag kan läsa lite till medan jag väntar. (känns så meningslöst att försöka somna för att sedan bli väckt igen)


Idag fick jag hem ett paketavi! Alltid roligt och spännande :) Luskade ut att det var min nya dammsugare som kommit. Glad i hågen satte jag mig i bilen efter middagen och styrde mot ICA. Döm om min förvåning när det inte fanns något paket till mig där!
Dom förstod inte heller hur det kunde komma sig. Hon gissade på att det förhoppningsvis dyker upp imorgon istället. Ska ringa imorgon till dem och höra om det kommit in innan jag åker dit igen.
Snacka om att bli snuvad på konfekten!

Som lite plåster på såren så invigde jag vår sprillans nya vita stekpanna idag och stekte bacon. Inte varje dag man gör det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0