Nya favoriten

Jag har nu invigt min nya dammsugare! Den verkar fylla sin funktion och suger faktiskt bättre än jag väntat mig. Till och med gruskorn modell större slukades. Att köra på matta gick också bra (ej ryamattan). Smidig att manövrera är den med. Den ser otympligare och osmidigare ut än vad den är :) Det är ju till och med lyse framtill så man ser var man kör ;)
Nu slipper jag släpa fram riktiga dammsugaren så ofta som vi borde. Öppna städskåpet och lyfta fram dammsugaren är ju min skräck!


Skönheten kommer väl till pass nu när knoddas börjar röra på sig och åla runt på golvet. Han kanske slipper få en hundhårsdammtuss på tvären i halsen nu ;)

Tror bestämt att skönheten ska få ett eget namn. Ska bara klura ut något bra :) Förslag?


Kommentarer
Postat av: Janina

Sture städare! :) vi har pratat om att köpa sån dammsugare också, speciellt inför kommande kryperi och matkladd. Är inte heller nå fan av dammsugare, tar hellre sopen!

2012-09-26 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0