Regn och regn

Det har bara regnat här idag.
Jag har målat klart spjälsängen äntligen! :) Kanske att vi åker och köper en madrass imorgon.

Vi hann faktiskt ut en liten stund mitt på dagen när det var lite uppehåll. Jag han plocka lite rödbetor, morötter, tomater och gurkor till middagen :) Dock blev det inte grillat kött då vi hade för lite grillkol hemma. Stekpannan fick duga.
Till efterrätt gjorde jag blåbärspaj med glass. Vi blev mätta! :)
Farmor kom hit och åt med oss också. Och farfar kom in lagom till efterrätten ;)

Albin har varit på strålande humör hela dagen lång och det har inte funnits något stopp på honom. Något måste hända heeeela tiden! :)
Nattningen var nog den smidigaste hittills. Byte till pyjamas vid halv åtta och så lite käk på det. Sedan satte jag på en vaggvise cd och stoppade in nappen cirka fyrtioelva gånger i munnen på honom. Tog nog bara trettio minuter typ innan han sov och jag kunde lämna rummet :) Inte konstigt att han var trött så som han hållit igång hela dagen.

Han fick en alldeles egen blå liten cdspelare av morfar imorse. Kanske var den som gjorde nattningen så smidig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0