Tiden räcker till! :)

Shit vad mycket tid jag sparar på förmiddagen när jag har en nanny som rastar hund, klär och passar bebis :) Jag får till och med ligga helt ensam i sängen någon timme på morgonen! Underbart :) Tack syrran!

Annars så pysslar jag vidare med allt som ska göras. Har hittills tvättat dopklänningen (fy bubblan för att handtvätta. INTE min grej), strykit flertalet dukar (stryka är ju typ det tråkigaste som finns! Har inte använt strykjärnet på evigheter) och sytt i en knapp i Albins finbyxor :) Känns bra att ha tid och göra allt ordentligt nu och inte behöva avbryta allt man gör sjuhundrafemtiotre gånger innan man är klar. Ja just det! Har ju hittat min sko jag ska ha på lördag också! Hittade ju bara den ena först.... Men nu har jag två likadana :)

Dessvärre ringde dom förut och talade om att några av blommorna jag beställt och vill ha inte fanns hos grossisten. Bajskorv också! Var ju typ dom viktigaste blommorna. Men men, kör nu på plan tre nu istället *suckar*. Bara att gilla läget....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0