Då var det dags igen

Albin var redo att möta dagen halv sju imorse. Jag var inte lika redo.... Detta innebär att jag redan han en tröttgnällig grabb här.
Det är helt grått här idag och det regnar. Tror vi skjuter upp promenaden lite. Tur att Peter hann ut en sväng med jycken innan han for till jobbet, då har vi ingen panik med att komma ut.

Ja det blir nog helt klart en slöisdag idag igen. Ska väl försöka ta tag i tvätten också. Har inte haft igång tvättmaskinen på över en vecka tror jag. Hög tid med andra ord. Även dammsugaren skulle behövas tas ut ur skåpet. Det är ingen höjdare att ha hund när det är blött och geggigt ute, grus och sand dras in i mängder. Blä!




Min morgonpigga lille fis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0