Femtio nyanser

Jag har nu läst de tre böckerna om Mr Grey och Anastasia och jag måste nog tyvärr säga att jag är lite besviken.
Jag blev inte alls helt uppslukad och fast av böckerna. Jag säger inte att dom var dåliga för det var dom inte men jag tycker nog att folk har överdrivit en smula av hur fängslande böckerna är.
Personligen tycker jag att innehållet var ganska tjatigt och enformigt bitvis.
Måste jag välja så var tredje boken bäst, med mer handling och variation.


Förövrigt så kan nog fler män behöva läsa böckerna och lära sig lite av Mr Grey om hur man uppvaktar, skämmer bort och tar hand om oss kvinnor :) (med reservation för vissa undantag).


Har hört det ryktas om och sett en trailer att storyn ska bli film också...
Stämmer det så tror jag inte det blir någon succé. Tyvärr.


Vad tycker ni som läst böckerna? :)


Kommentarer
Postat av: Janina

Instämmer till fullo med dig! Jag var riktigt besviken efter första, tänkte att andra kanske är bättre, men nej. Tredje var bäst som du säger, inte lika mycket ligga och maila.. Tjatiga och tråkiga! Fast vill nog se filmen.. Är lite nyfiken på vem som får spela mr. Grey, nån snygg en ;) trodde att bara jag i helaste världen tyckte de var tråkiga, skönt nån håller med :)

2013-04-20 @ 05:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0