Handlat och syndat

Nu har jag och Albin nyss kommit hem från en tur till affären. Kassörskan tyckte Albin hade en väldigt tjusig mössa!

Igår när vi åkte till simhallen såg jag att Granngården öppnat upp portarna till deras utemarknad och nördig som jag är var jag ju självklart nyfiken på att spana in det. Så det hann vi också med idag :) Men utbudet var fortfarande ganska torftigt så en påse med tidig sättpotatis var det enda som fick följa med oss hem.



Usch! Bara för att jag igår skröt om hur bra det går med kosten osv. så har jag idag en sådan där dag då suget efter allt ätbart är enormt och hungern vill inte alls ge med sig. Därav en påse onyttigheter slank ner i korgen i affären....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0