Jag förstår nu

Jag börjar förstå vad folk har menat med när de säger att deras barn har "gömt" fjärrkontrollen till tvn eller plånboken etc.


Idag har jag hittat haklapparna på golvet i vardagsrummet, gamla reklamblad på hallgolvet, mina trosor (OBS! Nytvättade!!!:) under köksbordet, dagens oöppnade post inne i Albins rum och hundens vattenskål vänd uppochner.

Att ha ögon i nacken vore inte helt fel nu. Eller ännu hellre, några par extra ögon! Och när vi ändå håller på kan jag ta några armar till också :)

Den lille herrn är och pillar överallt heeeeela tiden.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig kille! Det händer grejer hela tiden.

2013-04-15 @ 18:31:38
Postat av: Katti

Ooooh, snälla Mamma ha tålamod, det är så roligt att upptäcka världen på egen hand.... Nyfikenhet och egna erfarenheter är de viktigaste kuggarna i utvecklingen. Jag tror att du kommer att ha många anledningar i framtiden att vara stolt över "knoddas" :-D

2013-04-15 @ 18:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0