Kväll igen

Albin och jag har varit borta i stort sett hela dagen. Vi åkte till simhallen strax efter elva. Badandet gick bra och Albin tyckte det var skitskoj att flyta omkring i badringen. Han hann också pussas lite med en tjej i omklädningsrummet....
När vi var påklädda igen styrde vi bilen ut till Therese för lite lunch och skitsnack. Hon opererades för mindre än en vecka sedan och jag tyckte hon var oförskämt pigg alla redan om jag jämför med en annan kompis som gjorde samma operation för några år sedan. Men det är härligt att det gått så bra för henne. Det är hon värd!
Albin hade fulltsjå med att utforska deras hem och upptäckte ganska snart att deras köksskåp saknade spärrar. Vilken lycka! Det slutade med att halva köksgolvet täcktes av tomma plastlådor :)

Vi kom hem strax efter pappan och då satte vi igång med middagen genast och när den var uppäten satte vi upp nya sänglampan i sovrummet. Sedan var Albin färdig för sängen och då gick jag och jycken ut en sväng.
Nu sover Albin, jag och Peter har landat i soffan och jycken snarkar på mattan här bredvid.
Är det något att se på tv ikväll tro?



Albin på trädgårdsmässan i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0