Måndag=vägning

Ställde mig på vågen idag igen och tro på fan att den visade exakt samma som förra veckan och veckan innan det!
Nu har jag tappat sugen :(
Visst har jag halkat efter lite med träningen sista veckan nu men jag har ändå legat riktigt riktigt bra till gällande matbiten, vilket dock inte tycks spela så stor roll....
98% av veckans dagar går jag minst två rejäla promenader och det är det jag hinner och orkar i stort sett känner jag. Hur ska jag bära mig åt för att hinna och orka träna mera?

Jag funderar på att pausa mitt användande av Shapeup appen och gå på känsla gällande maten och träning. Det känns som man nu efter fyra veckor med detta hjälpmedel har fått tillräckligt med koll på balansen mellan kost och motion (som tyvärr då inte tycks hjälpa ändå).

Om jag lyckas bli av med ynka fem kilo till skulle jag vara hyfsat nöjd iallafall. Hur svårt kan det vara?!?! Pepp pepp!

Det jobbiga är dock att denna vecka kommer bli en katastrof då det ju är massa happenings på agendan. Jätteskoj att ha saker att se fram mot och styra med men tyvärr inte lika skoj i detta sammanhang.


Blä blä blä!


Kommentarer
Postat av: Katti

Det är ju bra gjort att du lyckats gå ner så mycket på ett år, det är inte alla som kan det! Fortsätt med "små steg". Vårbruket kommer nog att hjälpa till :-)

2013-04-30 @ 06:43:15
Postat av: Mamma

Du är fin i kroppen. Tänk på att det är dina nya muskler som väger nu.

2013-04-30 @ 07:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0