Och vinnaren är.....

Idag har en medalj delats ut till Albin. Anledning till medalj är att han inatt slagit alla rekord i att bjuda på en gnällig natt.
Jag vet inte hur många gånger jag vaknat av ett öronskärande gnäll? Ibland var tjugonde minut och ibland med någon timmes mellanrum.
Framåt morgonen lessnade jag och flyttade över honom till oss och efter det sov han som en stock flera timmar i sträck! Tack älskade gnällunge :)

Inte nog med en gnällnatt utan den envisa förkylningen som Albin fått bära med sig i nu tre veckor tycks visa tendenser på att förvärras.
Han har klarat sig med "bara" en sporadiskt rinnande näsa i flera veckor men idag tycker jag mig höra ett rosslandeljud från den lille herrns luftvägar samt en mer tilltagande snorighet i den lille snoken. Suckar!
Där har vi även anledningen till den svårsovda natten?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0