På hemmaplan igen hos pappan

Nu är vi på hemmaplan igen tillsammans med pappan. Men ska jag vara ärlig hade vi kunnat vara hemifrån ett tag till, bortsett från det att vara ifrån pappan såklart!

Bilresan upp gick bra. Inte nämnvärt mycket trafik så det gick som på räls hela vägen. Vi körde nonstop och Albin höll sig vaken och vid gott humör HELA resan på cirka tre timmar! Duktiga pojke <3 De sista två milen var dock urtrista tyckte han och jag försökte bäst jag kunde att distrahera honom med både det ena och det andra. Inte konstigt att han fick nog, klockan var ju nattsovdags för honom då och hur kul är det att sitta stilla så länge?! Väl hemma var tröttheten som bortblåst när han fick träffa pappan igen och sedan få syn på sin bil! Lite lek och bus hanns med innan han stoppades i säng och har sedan dess sovit gott.

Pappan har klarat att hålla huset i trim helt på egenhand i nästan en vecka bortsett från några väldigt ledsna krukväxter... ;)

Jag har klarat dagens ranson av matintag med råge idag TROTS att jag tryckte i mig lite godis här på kvällskvisten också och jag har inte känt mig sådär hungrig idag som jag gjorde igår. Det lönar sig att äta lunch istället för att fika! ;)

Nu sova! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0