Valborgsmässoafton

Nu är vi tillbaka hemma efter att varit ner till byn och tittat på elden. Jessica och Peshraw har nyss åkt hem och Albin är stoppad i säng.

Jag lyckades få ihop en middag bestående av ugnskokt lax, potatistoppar, vitlöksbröd, tre olika röror och sallad. Till efterrätt blev det vitchokladpanacotta. Tallrikarna blev tomma så det tar jag som ett gott betyg!

Nere vid brasan köpte jag och Jessica lotter, fyra var och vi vann bägge två. Jag på två av mina och hon på tre! Haha. Synd bara att det inte var några roliga vinster. Två plåtburkar att ha typ te eller dyl. i valde jag tillslut.
Albin halvlåg i vagnen och spanade på elden. Han slumrade till några minuter men vaknade när vi började gå hemåt igen. Tack och lov gick det lätt att natta om nu här hemma i sängen. Kanske kan hoppas på lite sovmorgon imorgon? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0