Aug. 08, 2013

Idag vaknade vi upp till en grå och disig dag. Albin gjorde morgon vid sex även idag men efter frukosten vid sju ångrade han sig och ville tillbaka till sängen. Inte mig emot :) Han sov väl knappt en timme men jag hann aldrig varva ner och somna. Men lite vila blev det iallafall.
Även jycken gillade den lugna morgonen idag. Han lämnade inte ens sängen medan vi var uppe och åt frukosten och låg sedan kvar ända till vi vilat färdigt.
Vi klädde på oss och gick ut på vår runda och fy satan vad varmt och kvavt det hann bli på den stunden! Våra långbyxor och strumpor var helt onödiga att ha på sig.
Hemma igen började jag lite smått med städning. Vi väntar ju besök idag och lite uppfräschning av hemmet skulle ju inte skada. Men jag hann knappt färdigt med badrummet innan Albin ledsnade och istället ville äta mellis. Hans humör tog slut och jag trodde det var dags för vila. Men nu har han snurrat många varv här i sängen så jag misstog mig nog.



Kommentarer
Postat av: Syrran/moster

Mosters gullunge!!

2013-08-08 @ 19:09:04
URL: http://baraordifoljd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0