En söndag med värme och fix

Nu är jag parkerad i soffan för resten av kvällen. Barnet är lagt och sover, jag är duschad och tvätten är vikt och uppburen.
Peter är ute på en cykeltur.

I eftermiddags åkte mormor och morfar hem igen. Vi tackar för denna helg och snart ses vi igen!

Idag starta vi dagen med sovmorgon till halv nio(!) Tack Albin :) Frukosten åts ute i solen och dagen har varit VARM!
Peter och jag städade bägge våra bilar, vilket var väldigt behövligt. Jag har rotat fram två gamla hyllor som jag målat vita och tänker sätta upp i Albins rum. Det har tvättats mera, lekts med vattenspridaren, fikats och ätit för mycket godis :)
Helt okej dag med andra ord!



Albin och vattenspridaren hade skoj! Det andra kortet visar det tuffa jacket i pannan han fick imorse då han snubblade inne i husvagnen. (givetvis har tröjan med bil och husvagn prytt den lille grabben ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0