Ensamma hemma....

Idag lämnade jag Albin och farfar ensamma hemma för första gången! Jag åkte iväg och uträttade lite ärenden och var borta cirka två timmar.
Albin märkte inte ens när jag kom i bilen och när han tillslut fick syn på mig var det väl inget märkvärdigt med det...
Dom hade iallafall klarat sig bra, trots att jag var sekunder ifrån till att få honom att sova innan jag åkte. Men tiden sprang iväg och jag var tvungen att åka så vi fick avbryta och istället fick han gå ner och hjälpa farfar nere hos honom. Humöret hade han tydligen lyckats hålla upp trots att han var vilnödig :)

Nu sover han gott utan några invändningar och jag ska plocka iordning de sista sakerna jag hade med mig hem från affären.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0